Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2010 12:05 - Без лекарства - ден 9
Автор: ivarne Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5852 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 09.02.2014 12:57


Нарочно не пиша всеки ден какво преживявам. Би се получило като дневник, от който ще се види, че нищо не се случва :) Всъщност дните откакто спрях лекарствата си преминават много добре и изобщо не мога да се оплача. Четох че като странични ефекти от спиране на Abilify може да се очаква безсъние, резки движения на мускулите - тикове, треперене на ръцете.
За момента всичко това не се случва, което ме радва. Разбира се пишейки това, чукам на дърво, за да ми е мирна главата.

На третия ден имах случка, че ме болеше леко главата през целия ден. Посегнах да взема аналгин-който е за глава, само че този път реших да прочета листовката към лекарството. И там пише че едновременното  прилагане на Аналгин и хлорпромазин (лекарство за лечение на присхични заболявания) може да доведе до рязко понижване на телесната температура.
Страх лозе пази в такива случаи и не взех аналгин, излязох на чист въздух и главата ми мина в крайна сметка.
По-късно проверих в листовката на Абилифи и там нищо не пише за това вещество, ама нали не разбирам достатъчно от биология и химия и реших да не рискувам.

След около месец ще отида на доктор, да си поговоря с него. Надявам се да продължавам да се чувствам добре и прегледа да е само профилактичен.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aqualia - Поздравявам те за решението!
22.03.2010 09:44
Пожелавам ти успех и здраве!
цитирай
2. ivarne - до aqualia
23.03.2010 17:44
Благодаря!
цитирай
3. анонимен - az syshto vzimam abilify, no iskam ...
01.07.2010 19:20
az syshto vzimam abilify ,no iskam da go spiram
цитирай
4. ivarne - Do anonimen nomer 3
03.07.2010 20:40
Ami kakvo da ti kazha. Naj-dobre se konsultiraj s lekar predi da go spresh. Az kato govorih s moja lekar, toj mi kaza che ako tezi problemi sa za pyrvi pyt, to lekarstvoto se vzema v period ot 18 do 24 meseza i sled tova sledva konsultazia s doktor. Az go vzimah tochno 24 meseza i sled tova sprjah. Stana veche 4 meseza sym bez lekarstva i zasega njamam nikakvi oplakvania. V systoto vreme kato govorih s doktora toj mi kaza che opasnostta da se razboleja otnovo prodylzhava da e visoka - okolo 80%. Taka che gledam da se naslazhdavam na vseki den, v kojto sym bez lekarstva.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivarne
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62680
Постинги: 28
Коментари: 22
Гласове: 926
Спечели и ти от своя блог!
Архив