Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2013 13:53 - Среща с брат ми!
Автор: ivarne Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1456 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 04.04.2013 13:53


Чувствах се по-добре, затова не възразих да се видя с брат ми, но честно казано не горях от желание. Знаех че каквото и да става в никакъв случай не бива да допускам да навлизам отново в темата за "любимите ми" наследствени имоти, нито пък да допускам да си спомням отново кое как се случи и кое след кое дойде.

Успях да се справя с тези неща. Моя брат ми звучеше като латерна, започва да говори и забравя да спре, прекъсва ме докато говорех. На няколко пъти се наложи аз да си изключа ушите докато течеше разговора, просто защото ми говореше глупости и нямах желание да го слушам.

В един момент стигнахме до темата че съм податлив на стрес и реши да ме пита какво било стрес?

Срязох го веднага. Отговор на този въпрос предпочитам да давам на психолог и тъй като той не е такъв, то няма да му отговоря и да не пита повече.

Казах му че ще го пусна в скайп, за да може отново да контактуваме. Наясно съм, че много често проблемите се уголемяват при липса на комуникация и бих желал да избегна това. 

Но и все още ми е рано да правя планове за бъдещето, където и той присъства.

Тук се сещам за една от приказките на Хорхе Букай, където главния герой се отървал от бесилката и царят му дал 2 години срок да накара една мечка да проговори. На започналото вайкане от страна на жена му, затова как след 2 години са щели да го убият, той и казал: За две години може царят да умре, може аз да умра, а кой знае може и мечката да проговори.

Иначе съм се променил доста, пазя си изключително много личното пространство и не давам да се навлиза в него току така. По същия начин и не навлизам в чуждото лично пространство. Не ми е работа.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - " ...кой знае може и мечката да проговори."
04.04.2013 15:46
" ... кой знае може и мечката да проговори.": - :))))
цитирай
2. flymore - Пазете се!
15.12.2015 18:47
Хората загубиха човешкото...Парите са определящи в житието им и много ме боли...Дано някога се възродят духовните ценности!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivarne
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62674
Постинги: 28
Коментари: 22
Гласове: 926
Спечели и ти от своя блог!
Архив