Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2012 08:00 - Коледни късметчета - 3
Автор: ivarne Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1136 Коментари: 0 Гласове:
3




От този момент нататък поемам пълна отговорност за всичко, което се е случило в миналото ми. Разбирам че първата стъпка към мъдростта е способността да призная, че съм отговорен за собствените си проблеми; като поема отговорност за миналите си действия, аз ще бъда свободен да продължа към едно по-добро бъдеще, което сам ще избера. Предизвикателствата са дар, те са възможности за трупане на опит. Проблемите са неизменно част от живота на всички ни.

Във времена на трудности и беди ще мисля не за проблемите пред които съм изправен, а за това, че ми е дадена възможност за избор. Емоционалните ми колебания няма да ме отклонят от крайната цел. Когато взема решение, ще го отстоявам.

Животът ми няма да бъде извинение, а отстояване на собствения ми избор.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivarne
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62683
Постинги: 28
Коментари: 22
Гласове: 926
Спечели и ти от своя блог!
Архив